Výuka
Žáci se připravují na výkon ekonomických, personálních a administrativních činností v podnikatelské sféře i v oblasti veřejné správy. Důraz je kladen na práci s výpočetní technikou, na porozumění základním principům podnikání včetně souvislostí právních, personálních, administrativních a ekonomických. Žáci si teoretické znalosti prohlubují v průběhu praxí, kde si upevňují i komunikativní dovednosti.
Uplatnění
Absolventi nacházejí uplatnění ve skupině povolání zabezpečujících ekonomické, obchodně-podnikatelské a administrativní činnosti např. jako finanční referent, asistent, sekretář, obchodní zástupce, referent ve státní správě, personalista.
- Vedení personální agendy
- Orientace v principech řízení podniku
- Schopnost komunikovat v cizím jazyce
- Zpracování normalizovaných písemností
- Práce s právními předpisy
- Práce s výpočetní technikou
- Zpracování ekonomických ukazatelů
- Provádění ekonomických výpočtů